I. A Szolgáltató
II. A szolgáltatás igénybevétele
1. A Sza-Co Kft. elektronikus rendelési felülete, regisztrált partnerei számára az árurendelés megkönnyítésére szolgál. Az árurendelést kényelmesen, interneten keresztül küldhetik meg társaságunknak, de a területi képviselőinkkel történő egyeztetés, személyes találkozás alkalmával, vagy közvetlenül a vevőszolgálatunk részére telefonon leadott árurendelés lehetősége továbbra is biztosított.
A megrendelés leadása regisztrációhoz kötött. A termék(ek) kosárba tételét követően a „megrendelés véglegesítése” gomb megnyomásával a Vevő árurendelési igényét továbbítja, amelyre automatikusan visszaigazolást küldünk. A visszaigazolás minden esetben tartalmazza a rendelés azonosító számát. a megrendelő nevét, a rendelés értékét, termék megnevezést, cikkszámot, darabszámot szállítás és fizetés módját.
2. Szolgáltató a megrendelt termékek szállítását a rendelés leadását követő 48-72 órán belül vállalja, amennyiben a rendelkezésre álló készlet ezt lehetővé teszi.
3. A szerződés nyelve magyar. A megrendelés interneten kötött, de nem aláírt szerződésnek minősül, melynek tartalma iktatásra, archiválásra kerül, és utólagosan hozzáférhető, visszakereshető. Az iktatási szám minden esetben a megrendelés azonosítószáma.
A szacom.hu oldalon az árak forintban értendők, az áfát tartalmazzák.
4. A „Szolgáltató” tájékoztatója az általános szerződési feltételekről:
A jelen felület csak a „Szolgáltató” üzleti partnereinek ad lehetőséget megrendeléseik leadására. Jelen felület nem minősül fogyasztók által hozzáférhető web-áruháznak, a létrejött szerződés nem fogyasztói szerződés. A jelen felületen hozzáférhető termékek és vételárak tájékoztató jellegűek, nem minősülnek ajánlatnak, az ajánlati kötöttség joghatását nem váltják ki, a „Szolgáltató” ajánlati kötöttsége csak a megrendelés visszaigazolása után áll be.
A megrendelés visszaigazolását követően, a vevő elállási joggal nem élhet.
A „Szolgáltató” termékére terméktípusoktól függően eltérő, a hatályos jogszabályoknak megfelelő szavatossági időt vállal. A szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk.-ban és a hatályos kormányrendeletben foglaltak az irányadók.
A „Szolgáltató” által kiszállított áru a vételár teljes kifizetéséig az eladó tulajdonában marad.
5. A megrendelt termékek hibája esetén a Vevő a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései alapján kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben .
III.Tájékoztató a megvizsgálási kötelezettségről és a kellékszavatossági jogról:
1. A szolgáltatás megvizsgálásának kötelezettsége
(1) A jogosult késedelem nélkül köteles meggyőződni arról, hogy a szolgáltatás minősége és mennyisége megfelelő-e.
(2) A dolog átvétele során nem kell vizsgálni azokat a tulajdonságokat, amelyeknek a minőségét tanúsítják, vagy amelyekre jótállás vonatkozik.
(3) A szolgáltatás minőségének és mennyiségének megvizsgálásával járó költségek a jogosultat terhelik.
2. Hibás teljesítés
A kötelezett hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Nem teljesít hibásan a kötelezett, ha a jogosult a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett.
3. Kellékszavatossági jogok
(1) Olyan szerződés alapján, amelyben a felek kölcsönös szolgáltatásokkal tartoznak, a kötelezett a hibás teljesítésért kellékszavatossággal tartozik.
(2) Kellékszavatossági igénye alapján a jogosult választása szerint
a) kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek - másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva - aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet; vagy
b) az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének a (4) bekezdés szerinti feltételekkel nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.
(3) Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
(4) A kijavítást vagy kicserélést - a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve kell elvégezni.
4. A hiba közlése
(1) A jogosult a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a kötelezettel közölni.
(3) A közlés késedelméből eredő kárért a jogosult felelős.
5. A kellékszavatossági igény elévülése
(1) A jogosult kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított egy év alatt évül el.
(2) Nem számít bele az elévülési időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a jogosult a dolgot rendeltetésszerűen nem tudja használni.
(3) A dolognak a kicseréléssel vagy a kijavítással érintett részére a kellékszavatossági igény elévülése újból kezdődik. Ezt a szabályt kell alkalmazni arra az esetre is, ha a kijavítás következményeként új hiba keletkezik.
6. Az érvényesített szavatossági igény terjedelme
(1) A szavatossági igényt a szolgáltatott dolog minden olyan hibája miatt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, amely a megjelölt hibát előidézte.
(2) Ha a jogosult a szavatossági igényét a dolognak - a megjelölt hiba szempontjából - elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a dolog egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.
IV. Egyéb rendelkezések
A „Szolgáltató” kijelenti, hogy a jelen szolgáltatás során tudomására jutott, illetve a részére átadott üzleti partnereivel, a vevőkkel kapcsolatos, személyes adatnak minősülő adatait, a hatályos jogszabályoknak megfelelően tárolja és kezeli, az adatvédelmi előírások maradéktalan betartása mellett.